Doble titulació: Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària

BONASTRA TOLOS, JOAQUIM

Categoria: AGREGAT/ADA
Perfil acadèmic: Doctorat
Departament: GEOGRAFIA, HISTÒRIA I HISTÒRIA DE L'ART
Adreça electrònica: quim.bonastra@udl.cat

Docència

Ensenyament Curs Assignatura
MU en Formació del Professorat de Secundària i Batx., FP i Idiomes - UdL 1 COMPLEMENTS PER A LA FORMACIÓ DE LES CIÈNCIES SOCIALS
MU en Formació del Professorat de Secundària i Batx., FP i Idiomes - UdL 1 PRÀCTIQUES EXTERNES D'ESPECIALITAT GEOGRAFIA, HISTÒRIA I HISTÒRIA DE L'ART
MU en Formació del Professorat de Secundària i Batx., FP i Idiomes - UdL 1 TREBALL DE FI DE MÀSTER. ESPECIALITAT GEOGRAFIA, HISTÒRIA I HISTÒRIA DE L'ART
Grau en Educació Primària - UdL 2 DIDÀCTICA DE LES CIÈNCIES SOCIALS I
Doble titulació: Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària 2 DIDÀCTICA DE LES CIÈNCIES SOCIALS I
Doble titulació: Grau en Educació Primària i Grau en CAFE 3 DIDÀCTICA DE LES CIÈNCIES SOCIALS I

Recerca

Projectes de recerca Data inici Data fi Investigadors principals
Delito, conflicto, seguridad y paisaje urbano en ciudades intermedias de Cataluña: los casos de Gerona, Tarragona y Lleida 01/01/2009 31/12/2011 PEDRO FRAILE PEREZ DE MENDIGUREN
La organización del espacio y el control de los individuos. Ciudad y arquitectura en el diseño y las prácticas de regulación social en la España de los siglos XVIII a XIX (OECI) 01/01/2012 30/06/2015 PEDRO FRAILE PEREZ DE MENDIGUREN
La gestión espacial de la conflictividad social. La ordenación urbana de los espacios colectivos y las morfologías arquitectónicas 01/01/2016 31/12/2018 PEDRO FRAILE PEREZ DE MENDIGUREN
El conflicto urbano en los espacios de reproducción social 01/01/2019 31/12/2021 PEDRO FRAILE PEREZ DE MENDIGUREN, DANIEL PAUL AGUSTI
Sentido de lugar e inclusión socioespacial en barrios vulnerables 01/09/2022 31/08/2025 JOAQUIM BONASTRA TOLOS
Espacio urbano, delincuencia y percepción ciudadana: El caso de Lleida 15/10/2005 14/10/2008 PEDRO FRAILE PEREZ DE MENDIGUREN
Un model de formació inter i transdisciplinar en la formació inicial de mestres: la història de vida / relat autobiogràfic com a eix vertebrador en la millora de la professionalització docent 21/07/2014 31/07/2016 MONTSERRAT NORIA JOVE
Trans-formació-disciplinarietat-territorialització en la formació de mestres per a la millora de la pràctica professional 31/07/2016 30/09/2018 GLORIA JOVÉ MONCLÚS
Model de formació inter i transdisciplinar en la formació inicial de mestres en la conclusió del doble grau: la història de vida-relat autobiogràfic com a eix vertebrador 31/07/2016 30/09/2018 NATALIA ALONSO MARTÍNEZ
Tesis Any Direcció
Aprendiendo a través del espacio urbano: un caso de estudio entre los estudiantes del grado de Educación Social y los del grado de Ingeniería Industrial mediante el arte contemporáneo, la espacialidad 2019 Bonastra, Quim; Jové, Glòria
Ressignificant la formació inicial de mestres: l'aprenentatge com a projecte vital 2017 Jové, Glòria; Bonastra, Quim
Ressignificant la formació inicial de mestres: concretant la pràctica professional de Forma reflexivo-creativa i crítica 2017 Jové, Glòria; Bonastra, Quim
Ciencia, sociedad y planificación territorial en la institución del Lazareto 2006 Pedro Fraile Pérez de Mendiguren